آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

برای دردانه ام ...

هفته ی 30

1391/2/2 20:34
نویسنده : مهرانا
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملیه مامان

هفته ی 30 ام...

مامانی چهارشنبه ای که گذشت یعنی تاریخ 30/1/91 وقت دکتر داشتم...خانوم دکتر صدای قلبتو برام گذاشت و خداروشکر حالت خوب و همه چیز نرمال بود ... عزیزم حسابی بزرگ شدی ها... قربون دست و پای کوچولوت برم که الان تفاوت ضربه هاشونو خوب می فهمم... الهی مامان قربونت بره که بعضی وقتا سکسکه حسابی کلافه ات می کنه... عزیز مامان این چند روز من و بابا فرهاد حسابی مشغول چیدن وسایل اتاقت بودیم...مامانی دیگه اتاقت آماده شده واسه اینکه اگر خدا بخواد ایشالا دقیقا دو ماه دیگه تو همچین تاریخی بیای پیشمون... کی میشه روز موعود بیادو من بتونم دونه دونه لباساتو تنت کنم و هر دفعه سر تا پاتو بوسه بارون کنم.

نفس مامان دوست دارم و تو همه ی امید و زندگی من و بابا فرهادت هستی...

هزارتا بوس برای تو عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)