آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

برای دردانه ام ...

خوش اومدی گل پسرم...خوش اومدی به این دنیا

1391/4/3 14:47
نویسنده : مهرانا
2,053 بازدید
اشتراک گذاری

آریو برزن مامان...کوچولوی بانمک من...الان دیگه پیشمی مامانی

بالاخره اون انتظار که دیگه این آخرا سختیش زیاد شده بودتموم شدوآریوی من روز 5 شنبه یکم تیر ساعت 11.55 صبح به این دنیا پا گذاشتی... شکر خدا صحیحو سالم اومدی تو بغلم مامانی...میتونم بگم به دنیا اومدنت و شنیدن صدات برای بار اول و دیدنت شیرین ترین اتفاق و واقعیت زندگیم بود پسرم...نمی دونم اون روز و این حس شیرین رو چجوری بیان کنم...الان دیگه من یه مادرم با تمام حسای شیرین مادرانه...عاشقتم مامانی...سیر نمیشم از نگاه کردن بهت...خیلی وقتا که خوابی و تو گهوارتی دلم برات تنگ میشه دوست دارم بیدار شی تا بغلت کنم...مرسی خدا جونم بابت فرشته کوچولویی که برام فرستادی...ممنونم که هوای منو خانواده ی کوچیکمو داری...خدایا شکرت

اینم چند تا عکس از آریو برزن خوشگلم

اولین عکس پسرم بعد از به دنیا اومدنش تو اتاق عمل

 

قربونت بشم مامانی که سیم برقو تو اتاق عمل محکم گرفته بودی تو دستت و خانوم دکتر بهت میگفت تارزان

گل پسرم خواب خوابه تو بیمارستان و اینجا تازه تحویلت داده بودن بهمون

دومین روز بعد از مرخصی از بیمارستان که مادر جون حمومت کرده بودو شما سرحال شده بودی

اینجا هم ٦ روزته مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پکیج کامل ترانه های شاد بچه گانه
28 تیر 91 12:46
پکیج کامل ترانه های شاد بچه گانه http://ninishop.blogveb.com/
بابا فرهاد
25 مرداد 91 9:56
بهترین روز زندگیم اومدن گل پسرم