آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

برای دردانه ام ...

سونو جنسیت

1390/11/11 15:29
نویسنده : مهرانا
295 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

دیروز شنبه 8/11/90 همراه بابا فرهاد رفتیم سونوگرافی زعیم برای انجام سونو سه بعدی...وقتی رفتم رو تخت سونو دکتر بهم گفت به جای سه بعدی برات آنومالی اسکن انجام میدم تا شرایط جنین رو کامل بررسی کنیم...یعنی زیاد موافق سه بعدی نبود میگفت زوده واسه این نوع سونو...خیلی دکتر مهربونی بود...من و بابایی واسه دیدنت لحظه شماری میکردیم...تا اینکه تو رو تو صفحه ی ال سی دی دیدیم...قربونت بشم مامانی ماشالا بزرگتر شده بودی...بیدار بودیو تکون میخوردی...دکتر همه جاتو کامل چک کرد ...ازش خواستم جنسیتت رو هم بهم بگه که گفت نی نیتون پسره...خیلی خوشحال شدم...اول به خاطر سلامتیت و دوم اینکه حالا دیگه فهمیده بودم پسری...از اول حسم درست میگفت...چند روز پیشش هم خوابتو دیده بودم که تو بغلم بودی...خیلی ناز بودی...تو سونو همش دستو پاهاتو تکون میدادی.  niniweblog.com   niniweblog.com ...منو بابایی کلی ذوق کرده بودیم...عزیز دل مامان ...از خدا خواستم تویی که الان تمام هستیه منو بابایی شدی رو برامون حفظ کنه و همیشه سالم باشی و به موقش در کمال صحتو سلامت بیای بغلمونniniweblog.com...عاشقتم عزیز دلم...پسر نازم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

همراز
10 بهمن 90 13:56
مهرانا جون وبلاگ نازی داری.الهی خدا گل پسرتو برات حفظ کنه و به زودی سالم و سرحال بیاد تو بغلت
نبات
11 بهمن 90 12:54
عزیزم وبلاگت خیلی خوشگله . مبارک باشه . همچنین امیدوارم پسر نازت هم سلامت و خوب باشه . مطمئن هستم اون هم در آینده از دیدن این وبلاک خوشحال میشه و از خوندنش لذت میبره. میبوسمت.