آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

برای دردانه ام ...

آماده سازیه اتاق گل پسرم

1390/12/12 0:12
نویسنده : مهرانا
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان  ...

امروز  12/12 روز جمعه هست و من و بابایی هم مشغول خونه تکونیniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

...خوشگل مامان که الان ٢٣ هفتت شده, از دیروز بابایی شروع کرده داره اتاقت همینطور اتاق خودمونو نقاشی میکنهniniweblog.comآخه چند روز پیش رفتیم کاغذ دیواریه اتاقتو انتخاب کردیم...همین الان که دارم واست تو وبلاگت مینویسم بابا فرهادت به عشق تو داره اتاقو رنگ روغن در حد آستر میزنه niniweblog.comکه فردا بیانو دیوارارو کاغذ دیواری کنن...اگه بدونی منو بابایی واسه آماده کردن اتاقت چه ذوقو شوقی داریم هر سال این موقع همیشه مشغول خونه تکونی بودیم اما امسالمون با وجود تو خیلی شیرین تر شده عزیزم...راستی کف اتاقارو هم امروز پارکت کردیم...خیلی تمیزو شیک شده و آمادست واسه اینکه تو عشق مامان پاهای نازو کوچولوتو روشون بزاری و ایشالا بزودی روشون راه بری...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن مامان رادین
12 اسفند 90 20:49
سلام. امیدوارم سال خوبی رو همراه با سلامتی و شادی در کنار نی نی نازتون داشته باشین.
خاله گلریز
15 فروردین 91 20:57
آریو جووووووونم خاله قربونت برم من, وبلاگت خیلی ناز شده , خاله انقد دوست دارم هر چه زودتر بشه تیر ماه و تو رو بغلم کنم که نگو ...انشالا که سالم و توپول میای این دنیا...دوستت دارم خاله جونم...