آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای دردانه ام ...

آزمایش خون و جواب مثبت

1390/11/20 21:40
نویسنده : مهرانا
281 بازدید
اشتراک گذاری

 

صبح روز 5 شنبه به تاریخ 5/8/1390 با خاله آیدا بیرون قرار داشتیم که همدیگرو ببینیم...اون روز صبح وقتی از خواب بیدار شدم بی بی چک گذاشتم و در کمال ناباوری یه خط خیلی کمرنگ روش افتاد که من خیلی جدی نگرفتم و تصمیم داشتم یکی دو روز دیگه دوباره چک کنم یا برم آزمایش خون بدم...رفتم سر قرار با خاله آیدا وقتی موضوع بی بی چک رو براش گفتم اصرار کرد که همین حالا بریم آز خون بده تا مطمئن شیم بارداری...منم که میگفتم نه زوده بزار دو روز دیگه میرم آزمایش میدم...خلاصه آیدا اون روز منو با هزار ترفند بردو مجبورم کرد آزمایش خون دادم...بیرون هم بارون گرفته بود...خانومه گفت جواب 2 ساعت دیگه آماده میشه ...پس چاره ای نبود جز اینکه دو ساعت دیگه منو همسری(بابا فرهاد)بیایم واسه گرفتنه نتیجه...خلاصه فرهاد همون موقع زنگ زد که من میام دنبالتون بیرون سردو بارونیه...خاله آیدا رو رسوندیم خونشون و دو ساعت بعد رفتیم نتیجه ی آزمایشو گرفتیم باورم نمیشد تیتر بتا بزرگتر از 1000 بود و این یعنی من باردار بودم و فندقم تو وجودم داشت رشد میکرد...قد میکشید...منو عشقم فرهاد سر از پا نمیشناختیم...باورمون نمیشدniniweblog.comniniweblog.com

سریع زنگ زدم  به آیدا هم خبر دادم چون خیلی منتظر بود...البته به گفته ی خودش پا قدم اون بود که جواب آزمایش مثبت شده بود...

خدایا شکرت که به من لیاقت مادر شدن رو دادی...شکرتniniweblog.com

                                                                                                          niniweblog.com                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)