آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

برای دردانه ام ...

ساخت وبلاگ و اولین سلام

1390/11/19 13:19
نویسنده : مهرانا
224 بازدید
اشتراک گذاری

این وبلاگ رو برای دردانه ام درست میکنم و از روزی که حس مادر شدنم به یقین تبدیل شد خواهم نوشت تا... .و در آینده از طرف من هدیه ای خواهد بود برای تو دردانه ام ...قلب

                               niniweblog.com

  

عزیز دل مامان... من امروز که تو 17 هفته و 5 روزت شده وقت کردم تا برات این وبلاگو بسازم و از خاطرات با تو بودن و ایشالا از بزرگ شدنت برات بنویسم...از حالا برات مینویسم تا وقتی که خودت بزرگ شی و همه ی این خاطرات رو بخونی و لذت ببری...اینکه تو تو وجودم هستی تویی که الان تقریبا 20 سانت شدی لذت و شیرینیه خاصی رو به من میده که غیر قابل توصیفه...امیدوارم که همیشه سالم باشی و به وقتش بیای پیش من و بابایی که بینهایت عاشقتیم

niniweblog.comniniweblog.com 

 

مامانی الان قدت (تقريبا به اندازه يك سيب زميني بزرگ) و وزنت حدود 220 گرمه عزیزم...  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)